NinniEkstrom

Alla inlägg den 27 september 2012

Av Ninni Ekström - 27 september 2012 09:55

tjoo,

sitt på skolan och ska skriva ett blogg inlägg, och vi fick skriva på våran blogg om vi ville. så varför inte tänkte jag.  sitter å kollar ut över klassen och känner att våran klass är inte som alla andra som ett ex. moa har gjort en nya blogg som heter negerdildo.bloggplatsen.se så kik in!


vädret är ju helt åt skogen regna och det är kallt som satan men ändå ganska mysigt.

har haft idrott var ganska drygt...

senare idag så blire NO efter lunchen musik och  sista lektion spanska fy faan har glömt träna på läxa...

idag ska jag klippa mej och det känns ju lite nervöst eller jaa det ska ju bli kul.

moa ska följa med mej och hålla i handen så jag inte börjar gråta... men hon ska följa med iaf.

det blir då till å plugg idag som satan för har prov imorrn!! my good SO det kmr gå åt h*vetet!


hare gött!



Presentation

Som ni ser så heter jag Ninni och är 15 år. Bor långt in i en skog exakt 4.7 km från Lycksele och det här stället heter Granträsk och det är bäst i mina ögon! Det jag pysslar med här hemma är att rida, teckna när jag väl får tid, å kör cross å sånt!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards