NinniEkstrom

Alla inlägg under augusti 2012

Av Ninni Ekström - 25 augusti 2012 19:33

tänkte ha en frågestund som om ni undra nått eller har något tips om hur jag skulle kunna göra bloggen bättre eller intressantare eller något sånt så äre bara å skriva!:)

Av Ninni Ekström - 25 augusti 2012 19:23

hallå vad händer yaaaoo? själv har jag ätit och drucke milkshake, jordgubb gött!  

började denna lördag med att vakna kring halv 7 sen så ville lillasystern se pippi på de 7 haven  så slog mej ner i soffan. åt frukost å sen ut och mata hönsen å andra små djur. plockat jordgubbar i mängder å ätit i mängder också! körde litte fyrhjuling också

och en massa grejer som jag inte palla skriva..

ska smälta maten och se ut med elly till badplatsen å bada 

sen blire nog film å sitta vid datorn.


ha en finfin kväll!

Av Ninni Ekström - 24 augusti 2012 20:24

Helloo ska se film nu å äta jordgubbs paj som syrran gjort yää! for faktiskt ut å fota lite idag fåse om jag kmr ihåg att lägga ut dom.

skulle egentligen var med mooa idah men så blev det inte:(

skolan var jobbig som fan två 70 minuters lektioner efter varandra är inte det bästa särskilt NO.

när väl skolan dan va slut så gick jag å moa te alex å kolla på när han å tobbe mekka med epan.

sen var jag tvungen att fara hem. när jag kom hem åt jag å diska undan disken fotat, ätit jordgubbar och lite till 

men ska dra !


hare gött!

Av Ninni Ekström - 23 augusti 2012 18:05

tjoobre har precis ätit, dagen har var dryg trött som satan på morgon, sitta å vänta 50 min på skolan, ibbe gömde min låda med alla skolgrejer... och det regna, känns som att jag håll på å bli sjuk ha lite ont i halsen. men nu ska jag inte klaga snart helg! jaja hursomhelst så efter skolan for jag med moa hem och sen till stan å va där en stund. sen hem och åt som sagt och nu sitter jag här men ska ut med några hundar å springa sen får vi se vad som händer.


ska fråga mamma om jag kan va med bästa moa imorrn å sova över, vill gärna det!

så måste te skolan.

ps: det blev en hallonpaj jag baka  igår den blev faktiskt god!


hare!


Av Ninni Ekström - 22 augusti 2012 23:24

       

asså vill bara att det ska bli vinter!

Av Ninni Ekström - 22 augusti 2012 18:18

heejsan skoal idag det ar en chill dag, fick till och med piggelin på skolan!

skulle egentligen hem tidigt idag men for me moa på stan, hon å hennes mamma skulle på banken och det förklara rubriken så där satt man å chilla en stund sen for vi å träffa nadja å några andra för å åt mjukglass. sen var jag tvungen å fara hem.


har ätit å nu sitt jag här och ska nog baka en paj el kladdkaka snart kan ksk lägga ut en bild senare, å sen tro jag ska ut med elly å bada.


ha en skön kväll!

Av Ninni Ekström - 21 augusti 2012 18:48

tjeena nu har jag pallra mej till datorn men måste städa ser ut som f** rent ut sagt.

har inte gjort så mkt dunka musik men min ena högtalar ha damp!:/

denna kväll bli till och städa mitt rum och läsa lite biologi, det är bara att börja tidigt annars kommer det gå åt skogen!

avrundar kvällen med en film säkert, nää nu måste jag få någe gjort.


hade gött!

så bra låt säg jag bah! 

Presentation

Som ni ser så heter jag Ninni och är 15 år. Bor långt in i en skog exakt 4.7 km från Lycksele och det här stället heter Granträsk och det är bäst i mina ögon! Det jag pysslar med här hemma är att rida, teckna när jag väl får tid, å kör cross å sånt!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards