NinniEkstrom

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2012

Att hata är ett starkt ord

Av Ninni Ekström - 24 augusti 2012 20:24

Helloo ska se film nu å äta jordgubbs paj som syrran gjort yää! for faktiskt ut å fota lite idag fåse om jag kmr ihåg att lägga ut dom.

skulle egentligen var med mooa idah men så blev det inte:(

skolan var jobbig som fan två 70 minuters lektioner efter varandra är inte det bästa särskilt NO.

när väl skolan dan va slut så gick jag å moa te alex å kolla på när han å tobbe mekka med epan.

sen var jag tvungen att fara hem. när jag kom hem åt jag å diska undan disken fotat, ätit jordgubbar och lite till 

men ska dra !


hare gött!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ninni Ekström - 25 mars 2013 20:21

yooo sitt här å grina för att mitt spotify gick ut på tid..... men gråt inga tårar över spilld mjölk. tro jag man säger... hursomhelst nu ska jag öpp å se tv sen blire till å plugg.  dagen ha vare ganska chill men missade bussen med moa, så vi gi...

Av Ninni Ekström - 25 mars 2013 00:46

hellu nu ha jag fixa en tillfällig header å tänkte skriva ett snabbt inlägg. va typ år sen jag skrev men men... hursomhelst så va jag i agnesbacken å åkt slalom så nice! men nu måst jag duscha, skola imorrn ju... vissa måst ju stig upp kvart i sex......

Av Ninni Ekström - 27 september 2012 09:55

tjoo, sitt på skolan och ska skriva ett blogg inlägg, och vi fick skriva på våran blogg om vi ville. så varför inte tänkte jag.  sitter å kollar ut över klassen och känner att våran klass är inte som alla andra som ett ex. moa har gjort en nya blog...

Av Ninni Ekström - 25 september 2012 08:03

heej det var ett tag sen jag skrev ett inlägg och det är för att vårat internet hemma har lagt ner ..... och det gillas inte. men pappa ska fixa det snart så då kommer jag börja blogga igen! så det blir som en paus eller vad man ska säga. men vi har ...

Av Ninni Ekström - 12 september 2012 23:10

heej är i lycksele som sagt å sov hos moooa! har haft kul idag fast vi hade idrottsdag så liite drygt men jag va ju med moa och då blir bra har inte sett denna människa som kan gör en så jävla sur men he gå inte å va sur på moa för hon bäst har längt...

Presentation

Som ni ser så heter jag Ninni och är 15 år. Bor långt in i en skog exakt 4.7 km från Lycksele och det här stället heter Granträsk och det är bäst i mina ögon! Det jag pysslar med här hemma är att rida, teckna när jag väl får tid, å kör cross å sånt!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards